کيانوش رستمي به مدال طلا 85 کيلوگرم جهان رسيد

وزنه بردار دسته 85 کيلوگرم ايران مدال طلاي رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جهان 2011 پاريس را به دست آورد

به گزارش خبرنگار توریست آنلاینِ مالزی، هفتاد  و نهمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان امشب در دسته 85 کیلوگرم با قهرمانی دلاور مرد کشورمان، کیانوش رستمی به پایان رسید.
رستمی پس از آنکه در حرکات یک ضرب با مهار وزنه 173 کیلویی به مدال برنز قناعت کرد در حرکات دو ضرب در همان حرکت اول وزنه  209 کیلوگرمی را مهار کرد تا با توجه به شرایط رقم خورده در این دسته و پس از حرکت سوم تمام وزنه‌برداران، با همین یک حرکت مدال طلایش قطعی شود.
به این ترتیب و پس از مسجل شدن قهرمانی رستمی و کسب مدال طلای وی در حرکات دو ضرب و مجموع ، این وزنه‌بردار دو بار پیاپی به وزنه  219 کیلوگرمی که در واقع رکورد جهان محسوب می‌شد حمله کرد که در نهایت با ناکامی در مهار آن نتوانست پس از  17 سال رکورد وزنه‌بردار چینی را جابجا کند.
در حرکات دو ضرب وزنه‌برداران فرانسه و کوبا به ترتیب دوم و سوم شدند و در مجموع نیز پس از رستمی وزنه‌برداران فرانسوی و لهستانی به عناوین دوم و سوم جهان دست یافتند.
بیشتر بخوانید:

وقتی دندان کرم خورده 30 میلیون دلار می‌ارزد!


دندان کرم‌خورده "جان لنون"، خواننده سرشناس انگلیسی، به گنجینه‌های یک دندانپزشک کانادایی اضافه شد.

به گزارش توریست آنلاین مالزی و به نقل از سی‌ان‌ان، "میکائیل زوک"، دندانپزشک کانادایی، دندان کشیده‌شده جان لنونرا به عنوان یکی از نادرترین یادگاری‌های هنری دنیا خریداری کرد.
بنا بر این گزارش، جان لنون دندان خود را به "دورتی جارلت"، خدمتکاری که در سال‌های 1964 تا 1968 میلادی در خانه‌اش در "کنوود" کار می‌کرد، بخشیده بود.
گفته شده که این دندان بیش از 40 سال پیش از دهان جان لنون کشیده شده و با توجه به سیاه‌شدگی و سوراخ بزرگی که روی آن وجود دارد، احتمالا جان لنون پیش از کشیدنش، درد زیادی داشته است.
این دندان شنبه در یک حراجی به قیمت بیش از 30 هزار دلار فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

به بهانه 33 سالگی جادوگر


مطلبی درباره‌ی جشن تولد سی و سه سالگی علی کریمی از سایت ورزشی گل خواندم که بسیار دوست داشتی و زیبا بود، حیفم آمد نقل مطلب نکنم. بخوانید و از داشتن ورزشکارانی چون او لذت ببرید.


سي‌وسومين سالگرد تولد علي كريمي است و وب سايت رسمي فدراسيون جهاني فوتبال،  اين مناسبت را به ايرانيان تبريك گفت. همه جاي دنيا يادآوري سالروز تولد ستارگان و مفاخر فوتبال كشورهاي مختلف، بهانه‌اي براي تاكيد بر ارزش‌ها و تجليل از زحمات آنهاست و حالا نوبت ايرانيان رسيده است تا نشان بدهند براي تقدير از ستاره مردمي‌شان، منتظر زمان بازنشستگي او و يا چشم فروبستنش از جهان نمي‌مانند و به بلوغ لازم براي ارج نهادن به خدمات قهرمانان زنده خودشان رسيده‌اند. علي كريمي از نقطه نظر فني، انساني و حتي اخلاقي شايسته بهترينهاست، ما اما نمي‌توانيم انكار كنيم كه حالا چند سالي هست فرا رسيدن زادروز او نه تنها خوشحال‌مان نمي‌كند، بلكه با خودش موجي از حسرت و دل‌نگراني را برايمان به همراه مي‌آورد. شادماني امروز، سزاوار مردي است كه تولدش را در كنار دوستان پرشمارش جشن مي‌گيرد. در ذهن ما اما، شنيدن خبر تولد علي كريمي،‌ يك گام نزديك‌تر شدن آخرين ستاره واقعي فوتبال ايران به خط پايان را تداعي مي‌كند و اين،‌ مسلما چيزي نيست كه به خاطرش شعف‌زده و خشنود باشيم.

 ورود به 34 سالگي براي يك بازيكن حرفه‌اي فوتبال، برخاستن ناقوس بدصداي وداع قريب‌الوقوع با دنياي مستطيل سبز است و حالا هواداران جادوگر هم آرام آرام بايد خودشان را آماده به خاطر سپردن آخرين شعبده‌هاي او كنند. بازنشسته شدن سوپر استاري در اندازه‌هاي علي كريمي، بدون ترديد براي فوتبال هر كشوري يك خبر بد و يك اتفاق تلخ است، اما ابعاد ناراحت كننده چنين رويدادي بي‌گمان براي ايرانيان وسيع‌تر هم خواهد بود. براي فوتبال ما، علي كريمي آخرين مرد از تبار ستارگان حقيقي است؛ آنهايي كه سرشان به تن‌شان مي‌ارزد و آنقدر ارزشش را دارند كه پسربچه‌ها پوسترشان را روي ديوار بزنند يا نگاه مطالبه‌گر و پرتوقع جوانان امروزي را براي دقايقي از فوتبال مدرن اروپا، به سمت ورزشگاه‌هاي داخلي بچرخانند. نزديك شدن علي كريمي به ته خط، خبر از انقراض نسل بازيكناني مي‌دهد كه واقعا شايسته توجه يك ملت بودند، اهميت جايگاهي كه در آن قرار داشتند را مي‌دانستند و به عنوان «ستاره»، نيم‌نگاهي هم به وظايف اجتماعي‌شان داشتند. پس از امثال كريمي و مهدوي‌كيا، ميدان براي تركتازي بازيكنان متوسطي آماده مي‌شود كه نه‌تنها از نظر فني چنگي به دل نمي‌زنند، بلكه صداي اعتراض‌شان را هم فقط وقتي مي‌شود شنيد كه وصول مواجب ناسزاوارانه چند صد ميليوني‌شان چند صباحي به تاخير افتاده باشد. از فرداي بعد از علي كريمي، دل‌مان تنگ خواهد شد براي بازيكني كه آن‌قدر معرفت دارد كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن به ملاقات بلندترين مرد ايران زمين بشتابد؛ پسر بيمار و رنجوري كه بزرگترين آرزويش ديدار با كريمي بود و به سرعت به اين رويا دست يافت.

 دورنماي دنياي بعد از علي كريمي، اصلا براي فوتبال ايران روشن نيست. بي‌ترديد همه ما سقوط وحشتناكي را تجربه خواهيم كرد، با جدايي از جادوگر و دل بستن به ستاره‌هاي قلابي و بي‌هويتي كه بعضي‌هاي‌شان شادي بعد از گل هم بلد نيستند! چقدر فاصله وجود دارد بين بازيكني مثل علي كريمي كه حتي به اعتراف سرسخت‌ترين مخالفانش هم كيفيت فني بين‌المللي داشت و البته هرگز حتي يك جمله هم در ستايش از خودش به زبان نياورد، با امثال غلامرضا رضايي و مهرداد اولادي كه اولي قيمت اصلي‌اش را دو ميليارد تومان ارزيابي مي‌كند و دومي همين ديروز مدعي بود تراكتوري‌ها بايد هشت بازيكن بدهند تا بتوانند او را بگيرند؟! اگر كسي بتواند اين فاصله نجومي را حساب كند، درخواهد يافت بعد از وداع ستاره‌هاي اصل و نسب‌داري مثل علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا، فوتبال ايران تا كجا عقبگرد خواهد داشت. جادوگر امروز شعله‌هاي شمع 33 سالگي‌اش را به باد مي‌سپارد و ما البته نگرانيم كه پس از او، ديگر دل كسي براي فوتبال بازي كردن با بچه‌هاي بي‌سرپرست تنگ نشود، نگران آن بازيكن جوانان پرسپوليس كه در كيوسك مي‌خوابد نباشد، استرس بي‌لباسي تيم ملي بانوان را نگيرد و دلش براي تنهايي‌هاي امثال بابك معصومي نلرزد.

 گاهي فكر مي‌كنيم كاش علي كريمي به جاي ايران در اروپا به دنيا مي‌آمد. شايد اگر او خارجي بود، هيچ‌گاه وضعيتي به وجود نمي‌آمد كه به خاطر اعتراضات صريحش به كمبودهاي وحشتناك موجود، بارها طعم اخراج و محروميت را بچشد و مدت‌ها گوشه‌نشين شود. در آن صورت حتما شرايطي برايش فراهم مي‌كردند كه ذره‌ذره استعدادش تبديل به چشمه‌هاي ناب هنر شود و ميليون‌ها نفر از تماشاي جادويش لذت ببرند. بالاتر از همه اينها اما، شايد اگر كريمي ايراني نبود، آقاي رييس فدراسيون فوتبال كشورمان تولد او را هم مثل زادروز فرانچسكو توتي تبريك مي‌گفت و به خاطرش دست به قلم مي‌برد!

بیشتر بخوانید:

قاتل چهار ساله


نگهداری یک قبضه اسلحه در منزل موجب مرگ یک دختر بچه دو ساله در شهرستان کوهدشت شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس لرستان گفت: نگهداری یک قبضه اسلحه در منزل موجب مرگ یک دختر بچه دو ساله توسط پسر عموی چهار ساله‌اش شد.
به گزارش فارس فرماندهی انتظامی دورود گفت: نگهداری یک قبضه اسلحه در منزل موجب مرگ یک دختر بچه دو ساله در شهرستان کوهدشت شد.
در پی‌اطلاع یک فقره قتل در روستای توه خشکه ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت بلافاصله به محل اعزام شدند، که مشخص شد دختر بچه دو ساله‌ای با نام "ه - گ" بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده است.
در روز حادثه پسر عموی مقتول که چهار سال دارد به سراغ اسلحه کمری موجود در منزل رفته و در حین بازی ناگهان دست به ماشه اسلحه برده و با اصابت گلوله به سینه این دختر دو ساله به زندگی او پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

عکس‌های دختر شایسته 2011 لندن


ایویان سارکوس دختر شایسته ونزوئلا به عنوان زیباترین دختر سال 2011 معرفی شد.






بیشتر بخوانید
ایویان سارکوس دختر شایسته ونزوئلا به عنوان زیباترین دختر سال 2011 معرفی شد

ترویج همجنسگرایی در فیلم‌های ایرانی!


امام جمعه مشهد گفت: متاسفانه صنعت فیلمسازی داخلی همگام با هالیوود، عفت و عصمت جوانان کشور را هدف قرار داده و در این راه همدست هالیوود شده است.

به گزارش توریست آنلاین مالزی و به نقل از مهر، آیه الله احمد علم الهدی صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در جوار حرم مطهر رضوی افزود: آمریکا که ادعای مدیریت جهانی را در سر می پروراند با بهره گیری از صنعت سینمای هالیوود، جنگ تمام عیاری را علیه ملت ایران آغاز کرده است تا بدین وسیله بتواند عقاید جوانان را تضعیف کند.
وی گفت: متاسفانه فیلمسازان داخلی ما نیز به کمک هالیوود آمده و با ساختن فیلم های بی محتوا دست در دست مفسدین آمریکایی گذاشته‌اند تا اعتقادات جامعه را هدف قرار دهند.
امام جمعه مشهد یکی از فیلم هایی را که به تازگی اکران شده بود، مصداق یک فیلم کثیف که در آن همجنس گرایی ترویج می شود دانست و گفت: چرا متولیان فرهنگی کشور نظارتی بر ساخت این فیلم ها نمی کنند و زمانی که این فیلم مجوز اکران می گیرد و بر پرده سینماهای کشور قرار می گیرد و اعتراض مردم را بر می انگیزد ، جلو اکران آن را می گیرند.
علم الهدی با اشاره به اینکه ما با خنده و طنز مخالف نیستیم افزود: هنر فقط خنده و رقاصی نیست بلکه جنبه های ظریف و لطیف دیگری نیز دارد که متاسفانه در کشور ما به آن پرداخته نمی شود.
وی گفت: در کشوری که بسیاری از جوانانش استعداد خود را در راه شکوفایی انقلاب همچون انرژی هسته ای ، پرتاب ماهواره و در راه مقابله با استکبار به کار گرفته اند نباید عده ای مفسد ، اعتقادات مردم را تضعیف کرده و به مقابله با ارزشهای اسلامی بپردازند.
وی خطاب به مردم گفت: در جامعه انقلابی ما قدرت پرستان و مفسدین برای رسیدن به ثروت و قدرت دست به هر کاری می زنند. مردم هوشیار باشند و در برابر آنان ایستادگی کنند.



بیشتر بخوانید:

چهارمین شكایت آزار جنسی از نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریكا


یک زن آمریکایی اتهامات جنسی تازه ای را علیه "هرمان کین"، از نامزدهای جمهوری خواهان این كشور مطرح کرد.

به گزارش توریست آنلاین مالزی و به نقل از ایسنا، این زن آمریكایی به نام "شارون بیالک" از کارمندان سابق یک گروه لابی رستوران ها روز دوشنبه با شرکت در یک کنفرانس خبری گفت: در دهه ۱۹۹۰ زمانی که از هرمان کین برای یافتن کار کمک خواست، او اقدام به آزارم كرد.
طی یک هفته اخیر او چهارمین زنی است که کین را به سوءرفتار جنسی متهم می کند.
سازمان مبارزات انتخاباتی کین فورا در بیانیه ای اعلام كرد: کلیه اتهامات آزار جنسی علیه کین کذب است.

بیشتر بخوانید:

جاستین بیبر پدر شد


Justin Bieber برای اثبات بی‌گناهی‌اش برای انجام تست DNA آماده می‌شود.

هفته پیش Mariah Yeater، یکی از طرفداران پر و پا قرص Justin اداعا کرد او و جاستین در پشت صحنه با هم سکس داشته‌اند و پدر نوزاد سه ماهه‌ی او جاستین است. این در حالی است که جاستین نه تنها این ادعا را رد می‌کند، بلکه می‌گوید تا به حال ماریا 20 ساله را ندیده است.
در حالی که بیشتر رسانه این کار را نیاز مالی ماریا می‌دانند، جاستین می‌گوید:« تاسف‌بار است که مردم برای نیاز مالی دست به چنین ترفندهایی می‌زنند، ولی بالاخره یک نفر باید جلوی این کارها بیاستد.»
در راستای همین سخنان او بدون دادن کوچک‌ترین باجی می‌خواهد تن به تست DNA داده و در صورت اثبات بی‌گناهی علیه ماریا اقامه دعوی نماید.
وکیل بیبر در حالی که این اقدام را فقط در راستای نیاز مالی ماریا می‌داند، اظهار می‌کند:« اتهامات دروغین، مخرب و جعل واقعیت بسیار شرم‌آور است و در مقابل چنین اقداماتی با اتکا به روش‌های قانونی از بیبر محافظت خواهیم کرد.
Justin یکشنبه شب در Europe Music Awards  بلفاست ایرلند شمالی به همراه دوست دخترش سلنا حاضر شد و از این جشنواره دو جایزه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

فردوسی‌پور هم سارق ادبی از آب درآمد


تماس فردوسی پور با سایمون کوپر به خاطر سرقت ادبی اخیر!

 

به گزارش توریست آنلاین مالزی و به نقل از بهرنگ کیائیان از مسئولان نشر چشمه موضع این انتشارات را درباره انتقاد «سایمون کوپر» نویسنده کتاب «فوتبال علیه دشمن» مبنی بر رعایت نشدن کپی رایت اثرش در زمان ترجمه از سوی عادل فردوسی پور و انتشار این کتاب در ایران اعلام کرد.
وی در گفتگو با مهر درباره مسئله به وجود آمده پیرامون انتشار این اثر در ایران گفت: به جرات می توانم بگویم ۹۸ درصد کتاب های مولفان خارجی، بدون رعایت کپی رایت در ایران منتشر می شود که البته باید از این بابت ابراز تاسف کرد.
این مقام مسئول در نشر چشمه همچنین از تماس «عادل فردوسی پور» با «سایمون کوپر» برای حل این سوء تفاهم خبر داد و گفت: آقای فردوسی پور به آقای کوپر ایمیل زده و در آن به نحوه ترجمه و انتشار آثار نویسندگان خارجی در ایران اشاره کرده و مشکل حل شده است.

ازدواج مرد 112 ساله با دختر 17 ساله

در یکی از روستاهای سومالی، کشوری که امید به زندگی برای مردانش تنها 47 سال است، صداها نفر از اهالی روستا برای حضور در ازدواج پیرمرد 112 ساله و همسر نوجوان او حاضر شدند.

به گزارش توریست آنلاین مالزی و به نقل از بی بی سی، احمد محمود که ادعا می‌کند 112 سال سن دارد، دارای 5 همسر، 13 فرزند و 101 نوه و نتیجه است. بزرگترین فرزند او 80 سال سن داشته و همسرش را چندی قبل از دست داده است. او این روزها می‌خواهد بیشتر وقت خود را با همسر جوانش بگذراند.
او در پس از مراسم ازدواج در Galguduud گفت، امروز خدا رویای من را تحقق بخشید و من بسیار شکرگزارم.
در طرف دیگر خانواده عروس در حالی که از این مراسم خوشحال به نظر می‌رسیدند گفتند:« دخترمان با همسر جدیدش بسیار راضی به نظر می‌رسد.»
داماد در ادامه گفت، او و عروس جوانش که اکنون برای ازدواج به اندازه کافی بزرگ شده است، اهل یک روستا هستند. آقای احمد محمود همچنین افزود:« من خیلی صبر کردم تا او به اندازه‌ی کافی رشد کند و سپس به او پیشنهاد ازدواج دادم.»
داماد عقیده دارد:« هیچ اجباری پشت این ازدواج نبوده، فقط من از تجربه خودم برای ابراز عشقم نسبت به او استفاده کردم.»
ما نیز روزهای خوبی برای این زوج جوان آرزو می‌کنیم!

بیشتر بخوانید:

فردا استقلال و پرسپولیس رو در روی هم قرار می‌گیرند


این اولین بار بعد از سال 1359 است که دو تیم پرسپولیس و استقلال در یک بازی غیر رقابتی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش توریست آنلاین مالزی از سایت گل، هفتاد و دومین دربی پایتخت فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی تورنمنت جام ولایت به مصاف هم می‌روند. این دربی در حالی برگزار می شود که پرویز مظلومی سرمربی استقلال به زمان برگزاری آن اعتراض دارد و نارضایتی خود را دیروز پس از بازی با ناسیونال بروز داد. اما به نظر می رسد برگزاری این بازی قطعی است و فردا ساعت 16:30 سوت آغاز این دربی را سعید مظفری زاده به صدا در می‌آورد.
نکته جالب اینکه این اولین بازی غیر رسمی و یا غیر رقابتی دو تیم در سه دهه اخیر است. پرسپولیس و استقلال در سه دهه اخیر فقط در بازی‌های رسمی جام باشگاه‌های تهران، لیگ و جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند و هیچ بازی دوستانه یا غیررسمی نداشته‌اند. آخرین بازی دوستانه دو تیم در 13 تیر 1359 بود که به مناسبت خداحافظی مرحوم صفر ایرانپاک برگزار شد.
پرسپولیس و استقلال تاکنون 5 بار در بازی‌های غیر رسمی به مصاف هم رفته اند که 4 بازی دوستانه و یک بازی نیز در چارچوب جام اتحاد بوده است. اولین بازی دوستانه دو تیم در سال 1347 بود که به تساوی بدون گل انجامید. در سال 1349 بازی دوستانه را استقلال 3-2 برد و در سال 1358 نیز بازی دوستانه دو تیم ناتمام باقی ماند، در حالی که استقلال 1- صفر پیش بود. همچنین دو تیم در جام اتحاد تهران در سال 1352 نیز باهم روبرو شدند که استقلال 1- صفر این بازی را برد.

در همین رابطه بخوانید:

مرد مرده‌پرستی که با اجساد زندگی می‌کرد


پلیس روسیه مردی را به جرم نگهداری 26 جسد زن در خانه‌اش دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، پلیس شهر «نیژنی نووگورود» واقع در 250 کیلومتری شرق مسکو، جسد 26 زن را در حالی که لباس‌های زیبایی بر تن داشتند در خانه این مرد پیدا کرد.
به گفته پلیس، والدین این مرد که سرزده به خانه او رفته بودند با این اجساد روبرو شده و این موضوع را به پلیس اطلاع دادند.
پلیس اعلام کرده است که این مرد پس از رفتن به قبرستان، اجساد را از میان خاک بیرون آورده و به خانه‌اش می‌برده است.
پلیس در بررسی‌های اولیه دریافت که این اجساد متعلق به زنان 15 تا 25 ساله بوده است.همچنین این اجساد را برای تحویل به خانواده‌هایشان به پزشک قانونی منتقل کردند.
به نقل از روزنامه تلگراف، دلیل رفتار این مرد مشخص نیست اما به گفته روانپزشکان این مرد از بیماری روانی مرده‌پرستی رنج می‌برد.

در همین رابطه بخوانید: