ازدواج مرد 112 ساله با دختر 17 ساله

در یکی از روستاهای سومالی، کشوری که امید به زندگی برای مردانش تنها 47 سال است، صداها نفر از اهالی روستا برای حضور در ازدواج پیرمرد 112 ساله و همسر نوجوان او حاضر شدند.

به گزارش توریست آنلاین مالزی و به نقل از بی بی سی، احمد محمود که ادعا می‌کند 112 سال سن دارد، دارای 5 همسر، 13 فرزند و 101 نوه و نتیجه است. بزرگترین فرزند او 80 سال سن داشته و همسرش را چندی قبل از دست داده است. او این روزها می‌خواهد بیشتر وقت خود را با همسر جوانش بگذراند.
او در پس از مراسم ازدواج در Galguduud گفت، امروز خدا رویای من را تحقق بخشید و من بسیار شکرگزارم.
در طرف دیگر خانواده عروس در حالی که از این مراسم خوشحال به نظر می‌رسیدند گفتند:« دخترمان با همسر جدیدش بسیار راضی به نظر می‌رسد.»
داماد در ادامه گفت، او و عروس جوانش که اکنون برای ازدواج به اندازه کافی بزرگ شده است، اهل یک روستا هستند. آقای احمد محمود همچنین افزود:« من خیلی صبر کردم تا او به اندازه‌ی کافی رشد کند و سپس به او پیشنهاد ازدواج دادم.»
داماد عقیده دارد:« هیچ اجباری پشت این ازدواج نبوده، فقط من از تجربه خودم برای ابراز عشقم نسبت به او استفاده کردم.»
ما نیز روزهای خوبی برای این زوج جوان آرزو می‌کنیم!

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment