Here Comes the Boom

زمان فیلم: 1 ساعت و 45 دقیقه
ژانر: اکشن (Action)/ کمدی (Comedy)
بازیگران: Kevin James, Salma Hayek, Henry Winkler
کارگردان: Frank Coraci

برای دیدن تریلر و خلاصه فیلم کلیک کنید

چاقی خود را بسنجید


خبرگزاری بی بی سی فارسی در سایت رسمی خود یک محاسبه گر که  بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشگران "دانشکده بهداشت و بیماری های مناطق استوایی لندن" کار می کند، قرار داده است.
 کار می کند قرار داده که به شما کمک می کند تا میزان چاقی بدنتان را تخمین زده و آن را با متوسط کشور و جهان مقایسه کنید
با استفاده از اطلاعات سازمان ملل متحد در 177 کشور و برآوردهای سازمان بهداشت جهانی در مورد متوسط وزن جهانی و میانه قد با توجه به بررسی های بهداشتی، این پژوهشگران توانسته اند متوسط شاخص توده بدن (BMI) را برای هر کشور محاسبه کنند.
وقتی که شما اطلاعات مربوط به خود را در این صفحه وارد می کنید، شاخص توده بدن شما محاسبه و همچنین معلوم خواهد شد که نسبت به جمعیت کشور خودتان و نیز سایر نقاط دنیا در چه جایگاهی قرار دارید.
برای دیدن ادامه مطالب و محاسبه گر چاقی اینجا را کلیلک کنید.

ویدئوی شکستن شیشه های آکواریوم غول پیکر در شانگهای چین


یک اکواریوم ماهی در شانگهای چین به دلیل اختلاف دمای آب و استفاده از مواد غیر استاندارد در هنگام ساخت ، شکسته شد و تعدادی را زخمی کرد.
به گزارش توریست مالزی و به نقل از خبرگزاری العربیه در پی این حادثه 16 بازدیدکننده که در اطراف این اکواریوم ماهی در حال تماشای آن بودند، زخمی شدند.
شیشه آکواریوم که دو سال پیش نصب شده بود ، ظاهرا به دلیل اختلاف درجه دما در آب و استفاده سازنده آن از مواد غیر استاندارد، شکسته شده است.
این اکواریوم پیش از شکسته شدن حاوی حدود 30 تن آب بوده است.

سینمای 5 بعدی

پارک آبی سان‌وی لاگون بخش جدیدی راه‌اندازی کرده است که گفته می‌شود اولین در جهان است و تجربه لذت‌بخشی را به همراه خواهد داشت.
به گزارش توریست مالزی، پارک آبی سان وی لاگون در اطلاعیه‌ای از افتتاح بخش جدید خود با نامWaterplexx 5Dخبر داده و گفته است که این بخش اولین از نوع خود در جهان است و در کتاب رکوردهای مالزی نیز به ثبت رسیده است.
این بخش جدید همانند سالن سینما بوده ....

ده اتومبیل قدرتمند جهان

گرچه لیست اتومبیل های موردعلاقه هر شخص با شخص دیگر متفاوت است، اما به طور کلی می توان اتومبیل های زیر را قدرتمندترین اتومبیل ها معرفی کرد.
به گزارش توریست مالزی به نقل از باشگاه خبرنگاران، همه کسانی که اتومبیل های قدرتمند را دوست دارند تایید می کنند که نشستن پشت فرمان این اتومبیل ها چقدر آنها را هیجانزده می­کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگرچه لیست اتومبیل های موردعلاقه هر شخص با شخص دیگر متفاوت است، اما به طور کلی می توان اتومبیل های زیر را قدرتمندترین اتومبیل ها معرفی کرد.
فراری
فراری مدل GTB 599اتومبیلی فوق العاده است که سرعت آن در 3.7 ثانیه از صفر به ....

بیماری کشنده تب دنگی

پشه دنگی از نژاد Adese aegypti  که اصالتا متعلق به مناطق آفریقایی - استوایی است ، باعث بوجود آمدن یکی از خطرناکترین بیماریهای کشنده ناشناخته  بنام تب دنگی ( Dengue Fever & Dengue Hemorrhagic Fever)  شده است. این حشره همچنین عامل بیماری  تب زرد ( Yellow Fever) نیز می باشد.
ویروس دنگی که سالانه در حدود 50 میلیون نفر انسان بر روی کره خاکی را آلوده می کند ،  شامل چهار نوع متفاوت می باشد که در مناطق مختلفی مانند آمریکای جنوبی ، آفریقا و جنوب شرق آسیا شیوع پیدا کرده است. کشورهایی مانند ....

یک ایرانی از اعدام نجات یافت

دادگاه عالی مالزی یک ایرانی را از اتهام قاچاق مواد مخدر تبرئه کرد  و به این ترتیب وی از مجازات اعدام گریخت.
به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه نیو استریتس تایمز، بهنام.ن فرد ایرانی است که در ساعت 3:45 بعدازظهر 21 فوریه سال 2010 به همراه 3 کیلوگرم ماده...

مراسم انتخاب دختر شایسه

مراسم انتخاب دختر شایسته توریسم جهان در آخرین روز سال جاری میلادی در مالزی برگزار خواهد شد.
به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه نیو استریتس تایمز، این مراسم با حضور 55 شرکت‌کننده از کشورهای مختلف جهان در روز 31 دسامبر برگزار خواهد شد.
هتل Sunway Resortمحل برگزاری این مراسم باشکوه خواهد بود و مراسم از ساعت 7:30 بعدازظهر آغاز خواهد شد.
این در حالی است که این مراسم به صورت زنده از طریق شبکه تلویزیونی....