ازدواج همزمان مردی با چهار دختر !


مردی از اهالی افریقای جنوبی در اقدامی بی سابقه با برگزاری مراسمی همزمان با چهار دختر ازدواج کرد
.


به گزارش توریست مالزی و به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی ، این مرد افریقایی به نام میلتون امِبِلی سه سال برای فراهم کردن مقدمات این ازدواج در تلاش بود.
وی به مناسبت این ازدواج سی و سه راس گاو به خانواده های همسران خود هدیه داد.
چند همسری که برای مردان در فرهنگ زولو در منطقه کوازولو ناتال افریقای جنوبی قانونی است شامل برگزاری مراسم ازدواج با لباس های سفید و مراسم سنتی است.
جاکوب زوما ، رئیس جمهور افریقای جنوبی نیز که از قوم زولوهاست سه همسر دارد.
البته در چند همسری فقط زن نخست از لحاظ قانونی به رسمیت شناخته می شود و او معمولا از زنان دیگر قدرت و اختیارات بیشتری دارد و به طور سنتی وی مسئولیت در کنار هم نگه داشتن خانواده را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

برای زنده ماندن پول‌هایش را آتش زد


یک مرد 60 ساله آمریکایی که برای کوهنوردی به کوههای برفی ایالت واشنگتن رفته بود، مجبور شد برای گرم شدن پولهای خود را آتش بزند.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از برترین ها، شبکه "ای بی سی" آمریکا اعلام کرد؛ گروه نجات این منطقه کوهستانی با برخاستن دود متوجه حضور "یونگ چان کیم" که دو شب را در هوای بسیار سرد کوههای واشنگتن سپری کرده بود، شدند.
وی برای گرم نگه داشتن بدن خود علاوه بر اینکه از برگهای درختان استفاده کرده بود از 50 دلاری که در جیبش بود نیز استفاده کرد و آنها را سوزاند.
کیم به دلیل سقوط در یک سراشیبی تندی از مجموعه دوستان کوهنورد جدا شد و پس از آن نیز مسیر را گم کرده بود.

بیشتر بخوانید:

کداک ورشکست شد


شرکت ایستمن کداک، از قدیمی ترین و معروف ترین تولید کنندگان تجهیزات و مواد عکاسی در جهان، اعلام ورشکستگی کرده است.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از بی بی سی، کداک در دهه ۱۸۸۰ پایه گذاری شد و به عنوان مخترع دوربین عکاسی دستی، فن و هنر عکاسی را در دسترس همگان قرار داد و یکی از دوربین های تولیدی این شرکت، به عنوان مشهورترین شرکت در صنعت عکاسی قرن بیستم، از نخستین فرود انسان بر کره ماه عکسبرداری کرد.
کارشناسان گفته اند واکنش کند به تغییرات دو دهه اخیر در فناوری عکاسی، به خصوص تکامل و رشد استفاده از دوربین های دیجیتال، از عوامل اصلی دشواری مالی این شرکت بود و باعث شد تا فروش آن طی پانزده سال اخیر از سی و یک میلیارد دلار در سال به کمتر از یکصد و پنجاه میلیون دلار تنزل کند.
زمانی تعداد کارکنان کداک در مرکز اصلی فعالیت شرکت در شهر روچستر، ایالت نیویورک، به شصت هزار نفر می رسید اما این تعداد نیز به تدریج به هفت هزار نفر کاهش یافت.





بیشتر بخوانید:

بخشنده‌ترین ثروتمندان دنیا چه کسانی هستند؟


کارکنان مجله فوربس وقت بسیار زیادی صرف کردند تا بتوانند درآمدها و سرمایه‌های میلیاردی ثروتمندترین آدم‌های دنیا را محاسبه کنند تا بتوانند لیست ثروتمندترین آدم‌های دنیا را منتشر کنند اما علاوه بر این، مجله فوربس مجموع پولهایی که این ثروتمندان به خیریه‌ها و بنیادهای دیگر بخشیده‌اند را نیز محاسبه کرده است.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از با تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند که حدود ۱۹ نفر از ثروتمندان جهان بیش از ۱ میلیارد دلار از داراییهای خود را بخشیده‌اند. این رقم تقریبن ۵ برابر سال ۲۰۰۹ است. بیش از دو سوم این بشردوستان ثروتمند (۱۳ نفر) آمریکایی هستند و به غیر از یک نفر بقیه، کار آفرینان خود ساخته‌ای هستند که با تلاش خودشان ثروتمند شده‌اند. 
اصلن تعجبی ندارد که صاحب قدرتمند کمپانی مایکروسافت در صدر این لیست قرار دارد. بنا بر تحقیقات انجام شده توسط مجله فوربس، بیل گیتز سخاوتمندترین ثروتمند کره زمین است. او حدود ۲۸ میلیارد دلار به بنیاد خیریه خود با نام بیل اند ملیندا گیتز اهدا کرده است. این مبلغ تقریبا" سه برابر مبلغ اهدا شده توسط نفر دوم این لیست است.دوست خوب بیل گینتز ، وارن بافت که در ردیف دوم بخشنده ترین ثروتمندان جهان قرار گرفته است حدود ۸.۳ میلیارد دلار به خیریه ها کمک کرده است. جورج سوروس با ۸ میلیارد دلار در مکان سوم و صاحب کمپانی اینتل ، گوردن مور حدود ۶.۸ میلیارد دلار بخشیده است و در ردیف چهارم این لیست قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید:

فال هفته؛ دوشنبه 16 ژانویه 2012




فروردین
دوست داريد براي ديگران برنامه ريزي كنيد ولی بهتر است در خودتان به دنبال تغيير باشيد. اكنون كه مسائل كاريتان به راحتي پيش مي روند، درست نيست كه به نيازهاي خود رسيدگي نكنيد.

اردیبهشت
همیشه نگاه به آینده خوب است اما به عقب و سال‌های قبل هم نگاه کنید. می‌توانید مفید باشد. لازم است تغییری که مورد علاقه شماست ایجاد شود . هیچ وقت فکر نکنید آن قدر خوب نیستید که به بهترین‌ها دست یابید. به زودی متوجه می‌شوید که می‌توانید این کار را بکنید.

خرداد
امروز ونوس به برج حوت مي رود، اگر كار هنري انجام مي‌دهيد حتمن كارتان عالي مي‌باشد. افرادي كه ملاقات مي‌كنيد دائم به شما كمك مي‌كنند. شايد هم كار با مسائل رمانتيك تركيب شود.

تیر
امروز خلاقیت شما افزایش پیدا می کند تصمیم می گیرید تا سرگرمی جدیدی برای خود پیدا کنید.اگر این سرگرمی ثبت نام در یک کلاس باشد که چه بهتر.چیزی که در حال حاضر به آن احتیاج دارید دیدن افراد جدید است. شاید در کلاس از یک نفر خوشتان بیاید،شاید هم خود معلم باشد!

مرداد
به طور طبيعي شما داراي اعتماد به نفس هستيد، شير زنده اي كه از بودن در وسط صحنه لذت مي برد: اما امروز شما به سادگي توسط برخي مردم اطرافتان ،‌خالي از انرژي مي شويد و به زودي شروع به احساس دلسوزي براي خود مي كنيد. قبل از اين كه احساس قرباني بودن كنيد، به خود يادآوري كنيد كه اين افراد از نحوه رفتار خود مطلع نيستند و اين كار را تعمداً انجام نمي دهند. آن عده از شما كه اخيراً در فكر به وجود آوردن تغييراتي در خانه بوده ايد، اكنون مي توانيد به آن بپردازيد.

شهریور
امروز فوق العاده دوست دارید به خرید بروید یا روحیه تان عوض کنید یا هر دو!اگر مجبور شوید مدام در جایی بمانید زود بی حوصله و خسته می شوید و در این زمان احتیاج به تنوع دارید.سفرهای کوتاه و خرید البته اگر همراهی داشته باشید لذت بخش می باشد.شما را سرگرم می کنند البته شما را تشویق به پول خرج کردن هم بکنند که البته این خوب نیست.

مهر
احساسات شما بسیار صحیح و منطقی عمل می کند و شما دقیقاً می دانید که چه چیزی را می خواهید.هم چنین از این که عاقلانه رفتار می کنید بسیار احساس غرور خواهید کرد و راضی بوده و جای هیچ خطری و ریسکی وجود ندارد.بحث با کسی که مورد تحسین شماست مطلب جدیدی،برای فکر کردن می دهد و یکبار دیگر متوجه می شوید که این شخص تا چه اندازه دارای عقل سلیم می باشد.

آبان
امروز ماه در علامت برج عقرب،برج شما می باشد.نسبت به افرادی که دوست دارید احساساتی و هم دل هستید.مراقب باشید این طرز فکر شما را ناامید نکند، زیرا در نهایت آنها نیز بشر هستند.

آذر
امروز ممكن است بهتر باشد كه قدمي به عقب برداريد و از جنگ و دعوا خود را دور كنيد. شما گاهي اوقات دست به عملي مي‌زنيد يا حرفي مي‌زنيد كه نسنجيده است. البته هميشه يك جوري از زيرش در مي‌رويد، ولي اگر در مورد يك شخص يا برنامه‌اي كه آلوده‌اش هستيد گيج شده‌ايد، ممكن است حرفي از دهانتان بيرون بپرد و كسي را عصباني يا خجالت زده كنيد.

دی
از آنجايي كه شما در پنهان كردن احساساتتان مهارت داريد، ديگران قادر به تشخيص حساسيت هاي شما نيستند. اين طور به نظر مي آيدكه يك ياگروهي از دوستانتان شما را اخيراً ناراحت كرده باشند، ممن است بد نباشد كه با آنها برخورد كنيد، ولي قبل از انجام هر كاري خوب فكر كنيد.آيا واقعاً نيازي هست كه آن قدر به اين موضوع اهميت دهيد يا اين كه شما بيش از حد موضوع را جدي گرفته ايد؟ به خاطر داشته باشيد كه در چنين زماني شما فوق العاده حساس هستيد.

بهمن
اگر در محل کارتان با موضوعی روبرو شدید که شما را عصبانی کرد و کنترل خود را از دست دادید. سعی کنید عقب بایستید و خودتان را از هر اتفاقی که می افتد دور نگه دارید. در این زمان کار بیش از حد فکر خوبی نیست و می تواند فرصت های موفقیت تان را به خطر بیندازد.اگر امشب بیرون می روید کاری را انجام دهید که موجب آرامشتان می شود.

اسفند
فنا شدن توسط احساس، ایده‌آل شماست و شانس دیدار در تمام عمر یک بار می‌تواند پیش بیاد . اگر شما ریسک کنید متاسف نخواهید بود، اما اگر ریسک نکنید یک عمر پشیمان می‌شوید .