انتشار عکس‌های برهنه شاهزاده انگلیس

انتشار عکس‌های برهنه شاهزاده انگلیس جنجال آفرید.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از سایت خبری دیلی‌نیوز، انتشار عکس‌های برهنه پرنس هری، شاهزاده انگلستان در یک مهمانی خصوصی در لاس وگاس آمریکا جنجال زیادی در محافل خبری و در اینترنت ایجاد کرده است.
سایت تی ام زی عکسهایی از پرنس هری ۲۷ ساله دریک مهمانی خصوصی درلاس وگاس را منتشر کرده که او را کاملا لخت درحال شوخی با دوستش و در عکس دیگر هنگام آغوش گرفتن یک دختر برهنه نشان می دهد.
انتشار این عکسها بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات اروپا و آمریکا و تبلوئیدها داشته است. ولی رسانه‌های انگلیسی به نحو آشکاری دراین باره سکوت اختیار کرده اند.
خود پرنس هری و خانواده سلطنتی انگلستان، عکسها را تایید کرده‌اند ولی از هرگونه اظهار نظر دراین باره تا کنون خودداری کرده‌اند.
این عکس‌ها مربوط به سفر هری ۲۷ ساله به آمریکاست و در هتل وين ريزورت واقع در لاس وگاس گرفته شده است.
این تصاویر که به وسیله دوربین تلفن همراه گرفته شده، ابتدا روی پايگاه خبري تي اِم زد آمريکا گذاشته شد و سپس به سرعت در فضای مجازی پخش گردید.
يکي از مقامات خانواده سلطنتي با تاييد واقعي بودن اين تصاوير از هرگونه اظهارنظري خودداري کرد و گفت احتمالا در زمان ديگري درباره اين تصاوير، اظهارنظر خواهد کرد.
انتشار این عکس‌ها علاوه بر آن که این به اصطلاح نجیب‌زاده انگلیسی را از بعد اخلاقی زیر سوال برده، باعث شده تا هزینه‌های امنیتی که برای حفاظت از خاندان سلطنتی و از جیب مالیات‌دهندگان پرداخت می‌شود، عملا بی‌حاصل به نظر برسد، چرا که فردی توانسته از وی تصویر برداری کرده و آن را منتشر کند.
انگلیسی‌‌ها سالانه ۱۲۰ میلیون پوند برای تامین امنیت خاندان سلطنتی این کشور هزینه می‌کنند.
تصاویر منتشر شده، همچنین نشان می‌دهد که پرنس هری در مدت حضورش در لس‌آنجلس، در هتلی درجه یک حضور داشته که هزینه هر شب اقامت در این هتل، ۵۰۰۰ پوند اعلام شده است.