شرکت دل با نگاهی جدید به بازار تبلت می‌آید


شرکت دل دو تبلت در بازار داشت؛ Streak 5 و 7 اینچی دو محصول از این شرکت بودند که موفقیت چندانی در به دست آوردن دل کاربران به دست نیاوردند. به همین خاطر این شرکت تصمیم به توقف تولید تبلت‌هایش گرفته است. اما این به معنی پایان کار تبلت‌های دل نیست بلکه به معنی یک شروع دوباره است. چرا که این شرکت می گوید مدل های فعلی‌اش آزمایش این شرکت در بازار تبلت‌ها بوده.


به گزارش توریست مالزی و به نقل از سایت نارنجی، مایکل دل مدیر عامل این شرکت می گوید: وقتی اپل وارد بازار تبلت شد، تمام شرکت‌ها سعی کردند با ساخت تبلت‌های خودشان به این بازار وارد شوند و این باعث شکست خیلی‌ها شد. اما ما در این مورد محتاط بودیم و حالا قصد داریم تا در پایان سال با تبلت‌های جدیدی به صورت جدی و قدرتمند وارد بازار شویم.
این شرکت می گوید تبلت‌ها کاربردهای مختلفی دارند و هنوز مدل‌های موجود، همه نیازهای کاربران را برطرف نمی‌کنند. ما فکر می‌کنیم قادر به ساخت محصولاتی هستیم که می‌توانند کمبودهای بازار را برطرف کند.
تبلت های جدید دل با ویندوز 8 و احتمالا اندروید خواهد بود و برای دیدن آن‌ها باید تا اواخر سال ۲۰۱۲ صبر کنید.

بیشتر بخوانید:

با اینگونه افراد ازدواج نکنید


آیا در مرحله ازدواج هستید؟ آیا شریک زندگی‌تان را انتخاب کرده‌اید؟ آیا صفات او را می‌پسندید؟ اگر هنوز پای سفره عقد ننشسته‌اید، کمی دست نگه‌دارید!


به گزارش توریست مالزی و به نقل از سایت تبیان اگر در کسی که قرار است همسر آینده شما باشد این موارد را دیدید، درباره تصمیم تان تجدید تظر کنید.

1-  افراد دارای هوش هیجانی پایین
تحقیقات روان شناسان در دهه های اخیر ثابت کرده که تنها هوشبهر (آي.كيو) برای موفقیت در زندگی کافی نیست، بلکه ما برای داشتن یک زندگی خوب و خشنودکننده به نوع دیگری از هوش یعنی هوش هیجانی نیازمندیم. روان شناسان، هوش هیجانی را به صورت توانایی شناسایی احساسات و هیجانات خود و دیگران، تمایز گذاشتن میان آن‌ها و استفاده از اطلاعات حاصل از آن‌ها در تفکر و اعمال تعریف کرده اند.
افرادی که هوش هیجانی پایینی دارند، دارای ویژگی هایی هستند که زندگی با آن‌ها را بسیار مشکل می‌سازد. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بروز ندادن احساسات
توجه نکردن به احساسات دیگران
ناتوانی در مقابله با هیجانات منفی مانند خشم، اضطراب و... (اغلب این افراد قادر به کنترل خشم خود نیستند(
مقابله ناکارآمد با مسائل و مشکلات زندگی روزمره
ناشادی و بدبینی کلی

2-  افرادی که هنوز درگیر روابط قبلی شان هستند
 اگر هربار که فرد موردنظرتان را می‌بینید، حتما یکی دو خاطره از نامزد یا همسر قبلی‌اش تعریف می‌کند، اگر هنوز هم موقع صحبت کردن درباره زندگی مشترک قبلی‌اش بغض می‌کند یا به نحو شدیدی مشوش می‌شود، یا اگر هنوز به هر دلیلی ارتباط خود را با همسر سابقش را قطع نکرده است، بدانید که آمادگی شروع رابطه جدیدی را ندارد.
فرد آسیب دیده در این موارد، یا کسی را به عنوان همسر انتخاب می‌کند که ویژگی‌هایش کاملن مخالف خصوصیات همسر سابقش باشد، یا فردی را انتخاب می‌کند که ویژگی‌هایی کاملن مشابه همسر قبلی داشته باشد. دلیل دیگری که ممکن است موجب انتخاب شده باشد، فرار از هیجانات منفی پس از جدایی است. به هر حال آن‌چه مسلم است، این است که شما به خاطر خودتان و بر مبنای ویژگی های فردی‌تان انتخاب نشده‌اید.
اگر فرد موردنظرتان از شریک سابق خود جدا شده و طلاق را تجربه کرده است، برای کنار آمدن با شرایط جدیدش به زمان نیاز دارد.

3-  افراد مبتلا به اختلالات جنسی
روانشناسان اختلالات جنسی را به سه دسته تقسیم می‌کنند: اشتغال مداوم ذهنی به روابط جنسی، عدم عزت نفس و نجابت جنسی و بیماری های جنسی. مهم‌ترین دسته این اختلالات که پیش از ازدواج می‌توان به آن پی برد، عدم عزت نفس و نجابت جنسی است.
اگر فرد موردنظر شما در ارتباطات خود باجنس مخالف حریمش را رعایت نمی‌کند، اگر احساس می‌کنید بیش از حد با دیگران گرم می‌گیرد یا رفتار و پوشش وی با فرهنگ ما سازگار نیست، یا اگر همیشه درباره افراد جنس مخالف اظهار نظر می‌کند، بدانید مشکلی وجود دارد. متاسفانه احتمال این‌که افراد پس از ازدواج این عادت نامطلوب را ترک کنند، بسیار کم است.

4-  افرادی که به بلوغ عاطفی نرسیده اند
متاسفانه بسیاری از ما فکر می کنیم همین که همسر آینده مان به بلوغ جسمانی رسیده باشد، برای تشکیل زندگی کافی است. غافل از آن‌که رسیدن به بلوغ عاطفی و اجتماعی نیز به همان اندازه بلوغ جسمی مهم است. این گونه افراد مستقل نشده و به شدت به دیگران (خانواده یا دوستان) وابسته‌اند و بدون کمک آن‌ها قادر به تصمیم‌گیری نبوده و به هیچ وجه مسئولیت‌پذیر نیستند.

همه این ویژگی‌ها، زندگی کردن با این افراد را مشکل می سازد پس قبل از گفتن بله کمی بیشتر در خصوصیات اخلاقی شریک آینده‌تان تجسس کنید.

بیشتر بخوانید:

جاسبی رفت


با اعلام نظر اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد ریاست ۲۹ ساله جاسبی بر دانشگاه آزاد پایان یافت و فرهاد دانشجو به عنوان رئیس پیشنهادی این هیئت به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.


به گزارش توریست مالزی و به نقل از فارس، دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد برای تعیین رئیس جدید این دانشگاه از ساعت ۱۶:۱۰ امروز با حضور هر ۱۰ عضو جدید هیئت امنای این دانشگاه در دفتر این هیئت و با حضور محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و به عنوان ناظر شورا در جلسه برگزار شد. 

در این جلسه که نزدیک به ۳ ساعت به طول انجامید فرهاد دانشجو با ۵ رأی موافق به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد برای معرفی به شورای عالی انقلاب فرهنگی، انتخاب شد. 

در این جلسه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام سید حسن خمینی، حمید میرزاده به عنوان نمایندگان هیئت مؤسس دانشگاه آزاد و حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، کامران دانشجو، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان اعضای حقوقی این هیئت و فرهاد دانشجو، بهمن یزدی صمدی و فریدون عزیزی به عنوان ۳ هیئت علمی عضو در هیئت امنای دانشگاه آزاد و نیز عبدالله جعفر علی جاسبی به عنوان رئیس سابق دانشگاه آزاد و دبیر هیئت امنا حضور داشتند.

پس از اینکه در این جلسه فرهاد دانشجو به عنوان رئیس پیشنهادی هیئت امنای دانشگاه آزاد برای تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد مشخص شد، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری باید وی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند تا وی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی رأی آورده و رئیس جدید دانشگاه آزاد شود. 

دایی از مایلی‌کهن شکایت کرد


سر
مربي تيم فوتبال راه‌آهن از محمد مايلي‌کهن شکايت کرد.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از ورزش سه، وکیل علی دایی در گفتگویی اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که با دایی داشتیم تصمیم گرفتیم از محمد مایلی کهن شکایت کنیم. احضاریه او آماده شده و مایلی کهن باید طبق احضاریه خودش را به بازپرس پرونده معرفی کند. این پرونده را تا آخر پیگیری خواهیم کرد تا همه چیز مشخص شود.
گفتنی است، محمد مایلی‌کهن و علی دایی مدتی است که علیه یکدیگر موضع گرفته‌اند و این موضوع باعث شده کار به شکایت کشیده شود. چند سال پیش نیز دایی از مایلی‌کهن شکایت کرده بود.
هفته گذشته نیز باشگاه پرسپولیس از مایلی‌کهن شکایت کرده بود.


بیشتر بخوانید: