خودکشی بازیگر زن سریال قلب یخی


برخی منابع خبری گزارشی مبنی بر خودکشی بازیگر زن سریال «قلب یخی» خانم «م» منتشر کردند که امروز و با پیگیری های جدید به اخبار دیگری ختم شد.
به گزارش توریست و به نقل از «24»، این خانم که در سریالهایی چون «نیمکت» و «آشپزباشی» نیز ایفای نقش داشته، اگرچه تلفن همراه خود را جواب نداده اما گویا در حال استراحت است
در بخشی از خبر منتشر شده، آمده بود: «وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت. بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده اش منجر به خودکشی شده است. این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است.»
 
بانی فیلم اما گزارش کرد: در حالی که این بازیگر زن سینما و تئاتر پاسخگوی تلفن همراه خود نبود، در تماسی با یکی از نزدیکان او در این باره پرسیدیم که وی خبر خودکشی را تکذیب کرد. او با بیان اینکه وی هم اکنون در حال استراحت است، گفت: «البته وی کمی ناراحتی و خستگی روحی دارد که با استراحت بر طرف خواهد شد». این بازیگر سریال های «مرگ تدریجی یک رویا»،«آشپزباشی»وهمچنین سریال ویدیویی«قلب یخی» را در کارنامه دارد و این روزها مشغول بازی در سری دوم همین سریال به کارگردانی محمد حسین لطیفی است.

0 comments:

Post a Comment