پای یک نفر دیگر در میان است


محمد نصرتی، شیث رضایی؛ ظاهرا این دو بازیکن فعلا سوژه داغ رسانه‌ها هستند اما یک مقام آگاه در کمیته انضباطی پای یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس را هم به میان می‌کشد.


به گزارش توریست آنلاین مالزی و به نقل از قانون، خوشحالی شرم‌آور بازیکنان پرسپولیس حالا در حالی واکنش مدیران ورزش کشور و حتی مجلسی‌ها را برانگیخته که یک مقام آگاه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس را نیز به انجام عملی زشت و زننده متهم می‌کند.
این بازیکن که در هفته‌های گذشته نیز متهم به کم‌کاری در پرسپولیس شده بود حالا یکی از متهمان است که به زودی باید در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس نسبت به یکی از حرکات زننده‌اش در جریان بازی پرسپولیس و داماش پاسخگو باشد. این بازیکن متهم است که شوخی زننده‌ای با شیث رضایی انجام داده و حتی گفته می‌شود فیلم این صحنه زشت نیز در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.
البته رئیس کمیته انضباطی اخیرا این خبر که چند بازیکن دیگر هم در انجام حرکات غیر اخلاقی و زننده در بازی پرسپولیس و داماش نقش داشته‌اند را تایید کرده است اما حسن‌زاده فعلا قصد ندارد از این بازیکن نامی ببرد.
به نظر می‌رسد حاشیه‌های زننده بازی پرسپولیس و داماش گیلان همچنان ادامه دارد.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment