مخالفت‌ها جدی‌تر شد؛ ۴ میلیارد می‌خواهد، شاید نیاید!

عده‌ای از علی کریمی هم به عنوان مخالف جدی دنیزلی در پرسپولیس نام می‌برند. هر چند که کاپیتان پرسپولیس هنوز نسبت به شایعه آمدن دنیزلی به پرسپولیس واکنش رسمی از خود نشان نداده است.

 آیا مصطفی دنیزلی جانشین حمید استیلی می‌شود؟ این پرسشی است که در پایان بازی داماش و پرسپولیس می‌توان راحت‌تر به آن پاسخ گفت.
به گزارش توریست و به نقل از خبرگزاری قانون، حمید استیلی روزهای خوبی را در پرسپولیس پشت سر نمی‌گذارد. البته اگر تیم او در هفته دوازدهم و در بازی برابر داماش به پیروزی برسد بعید به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه دست از حمایت این مربی بردارند اما اگر نتایج ضعیفی که در هفته‌های گذشته به دست آمد باز هم تکرار شود شاید استیلی از سمت سرمربیگری پرسپولیس برکنار شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در چند مرحله با مصطفی دنیزلی مذاکراتی داشته است. آنها ابتدا سعی داشتند به طور مستقل با دنیزلی وارد مذاکره شوند اما این مربی ترکیه‌ای ضمن تماس با شهراد ناظمی، نظر او را نیز درباره پرسپولیس جویا شد به این ترتیب مدیران باشگاه پرسپولیس متوجه شدند که باید از طریق ناظمی با دنیزلی مذاکرات خود را ادامه دهند.
هفته گذشته جمشید زارع، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به ترکیه سفر کرد تا با دنیزلی مذاکره را از سر بگیرد اما پیشنهاد این مربی ترکیه‌ای به نماینده باشگاه پرسپولیس شوکه کننده بود؛ 4میلیون دلار تا پایان لیگ یازدهم!
پیشنهاد دنیزلی برای سرخ‌ها گران تمام می‌شود؛ این نخستین واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس پس از شنیدن حرف‌های جمشید زارع بود. اما مذاکره با این مربی ترکیه‌ای متوقف نشد. مدیران باشگاه پرسپولیس سعی دارند دنیزلی را با پیشنهاد 2 میلیون دلاری راضی کنند که به تهران بیاید و هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد. این در حالی است که دنیزلی هنوز به مدیران این باشگاه پاسخ مثبتی نداده است.
یک منبع آگاه درباره روند مذاکره باشگاه پرسپولیس با دنیزلی می‌گوید: «دنیزلی به پرسپولیس نمی‌آید چون مبلغ بالایی را طلب کرده و به همین دلیل نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه مقامات بلند پایه وزارت ورزش نیز اجازه عقد قرارداد سنگین با این مربی را صادر نخواهند کرد
شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل مخالفت مدیران بلند پایه ورزش با دنیزلی به موضوع ناکامی این مربی در کسب جام قهرمانی در فوتبال ایران است؛ آنجا که نه برای پاس و نه برای پرسپولیس با وجودی که تیمش فوتبال را زیبا به نمایش می‌گذاشت، نتوانست جامی کسب کند.
گفته می‌شود دنیزلی این هفته به تهران می‌آید تا مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس را به صورت حضوری ادامه دهد اما با توجه به مخالف‌خوانی‌هایی که صورت گرفته بعید به نظر می‌رسد که آقا مصطفی بتواند به پرسپولیس بپیوندد. این احتمال وقتی جدی‌تر می‌شود که از علی پروین به عنوان جدی‌ترین مخالف دنیزلی نام برده می‌شود. او اخیرا به کریم باقری پیشنهاد داده تا به کادر فنی پرسپولیس بپیوندد. با این حساب به نظر می‌رسد در درون پرسپولیس خواسته یا ناخواسته ائتلافی علیه دنیزلی شکل گرفته است.
در همین حال عده‌ای از علی کریمی هم به عنوان مخالف جدی دنیزلی در پرسپولیس نام می‌برند. هر چند که کاپیتان پرسپولیس هنوز نسبت به شایعه آمدن دنیزلی به پرسپولیس واکنش رسمی از خود نشان نداده است.


در این مورد بیشتر بخوانید

0 comments:

Post a Comment