پایان خودخواهی در 33 سالگی



طبق تحقیقات محققان انگلیسی ، وقتی که افراد به سن 33 سالگی می‌رسند، سعی می‌کنند تعامل بهتری با والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود داشته باشند و دیدگاه مثبت و صلح‌آمیزی نسبت به آنها نشان دهند.

به گزارش توریست آنلاین و به نقل از روزنامه دیلی میل، در تاریخ 26 دسامبر (5 دی)، یک مطالعه‌ای نشان داده است وقتی افراد به سن 33 سالگی می‌رسند به احساسات دیگران بیشتر توجه می‌کنند و سعی می‌کنند خودخواه نباشند.
محققان انگلیسی که به دنبال مطالعه بیماری‌هائی هستند که جوانان را تهدید می‌کند، و بعد از بررسی دیدگاه 2.000 فرد بین سنین 20 تا 60 ساله، به این نتیجه رسیدند.
طبق این تحقیق، وقتی که افراد به سن 33 سالگی می‌رسند، سعی می‌کنند تعامل بهتری با والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود داشته باشند و دیدگاه مثبت و صلح‌آمیزی نسبت به آنها نشان دهند.
وقتی افراد بزرگ‌تر می‌شوند، فرد در تمام زمینه‌ها جز حضور در اجتماع، عاری از خودخواهی می‌شود.
بسیاری از این افراد در این مطلب اتفاق نظر داشتند که کودکی نقطه‌عطفی در چالش داشتن با دیگر افراد می‌باشد، چرا که در این ایام دیگران نسبت به این افراد، احساس نگرانی دارند. به طور مثال، زمان خانه آمدن آنها را چک می‌کنند.
این تحقیق دریافت که 40 درصد از افراد زیر 33 سال، تائید کردند که بسیار خودخواه هستند و همیشه در تمام موقعیت‌ها ابتدا وضعیت خودشان را در نظر می‌گیرند.
هرچند، 40 درصد از همین گروه سنی نیز، معمولا برای انجام امور خیریه در جامعه، داوطلب می‌باشند.
محققین دریافتند سنی که افراد بیشتر حس خودخواهی در آنها وجود دارد، سن نوجوانی است و با بزرگ‌تر شدن، به احتمال زیاد روحیه خودخواهی در وجود آنها از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment