آیا شما دلیلی برای آنلاین شدن دارید


 اینترنت یکی از بزرگترین تفریحات انسان قرن حاضر است. زمانی که کامپیوتر، لب‌تاپ، تبلت و حتی گاهی موبایل‌مان را روشن می‌کنیم اولین حرکت اتصال به اینترنت است. ولی آیا همه‌ی ما در این فضای مجازی به دنبال چیز بخصوصی هستیم؟

به گزارش توریست آنلاین پروژه تحقیقاتی اینترنت و زندگی آمریکایی که در مرکز تحقیقاتی Pew در حال انجام است، اعداد و ارقام 
جالبی را نشان داده است. طبق نتایج این تحقیقات، نیمی از افرادی که آنلاین می شوند، در حقیقت هیچ کار خاصی برای انجام دادن ندارند!
در یک آمارگیری تلفنی توسط این شرکت مشخص شده که ۵۳ درصد از افراد در گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، روزانه از اینترنت بدون هیچ دلیل و هدف خاصی استفاده می کنند. در این بازه سنی اعداد و ارقام در اوج خود قرار دارند و با بالا رفتن سن درصد ها پایین تر می آیند. حدود ۲۷ درصد افراد ۵۶ تا ۶۴ ساله روزانه برای سرگرمی و گذراندن وقت آنلاین می‌شوند. در حالی که این میزان برای سنین بالاتر از ۶۵ سال به ۱۲ درصد می رسد.
هرچند که این تحقیق در آمریکا انجام شده است، اما چندان دور از انتظار نیست که در دیگر کشورها هم با رفتار مشابه‌ای از طرف کاربران اینترنتی روبرو شویم.
دفعه بعد وقتی بی‌دلیل آنلاین شدید به این نتایج تحقیقات فوق فکر کنید؟ راستی شما چند ساعت در روز آنلاین هستید؟ آیا شما نیز به افزایش اعداد و ارقام فوق کمک می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment