نماینده دولت پس از زد و خورد از مجلس اخراج شد


در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی میان رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سیدحسین حسینی نماینده فریمان درگیری فیزیکی به وجود آمد که در نهایت لاریجانی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها را از صحن علنی مجلس اخراج کرد.
 به گزارش توریست آنلاین و به نقل از خبرنگار پارلمانی قانون، صبح امروز و در جریان بررسی طرح دو فوریتی استفساریه ماده 12 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در مجلس که با حضور بهروز مرادی، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد، ناگهان سیدحسین حسینی نماینده فریمان که در حال صحبت با مرادی بود، با وی درگیر شد و مرادی به وی حمله کرد و به او سیلی نواخت.
پس از آنکه نمایندگان، آن دو را از هم جدا کردند مرادی خطاب به لاریجانی شروع به فریاد زدن کرد که در نهایت لاریجانی نیز خطاب به وی گفت شما در حال توهین کردن هستید و از مجلس اخراجید.
در همین هنگام نمایندگان به یک صدا فریاد اخراج اخراج را سر دادند که در نهایت محسن کوهکن سخنگوی هیات رئیسه، مرادی را که هنوز اصرار به ماندن در مجلس داشت به سمت درب خروجی صحن علنی هدایت کرد.
گفتنی است برخی نمایندگان مجلس عنوان می‌کردند که مرادی به حسینی نماینده فریمان توهین کرده و آمار نمایندگان از هدفمندی یارانه‌ها را غلط دانسته و علت درگیری همین موضوع بوده است.
پس از بروز این درگیری و اخراج مرادی از صحن علنی مجلس، نمایندگان حامی دولت به هواخواهی از رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها گرد نماینده فریمان جمع شده و با وی جر و بحث می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment