مدرن تاکینگ بار دیگر روی صحنه می‌روند


توماس آندرس به همراه گروه مدرن تاکینیگ قرار است یک تک اجرا در گنتینگ داشته باشند.

به گزارش توریست مالزی یکی از موفق‌ترین گروه‌های دهه‌ی هشتاد در 15 سپتامبر 2012 در ساعت 8 عصر در گنتینگ هایلند به روی صحنه می‌روند.
آن‌ها از اولین گروه‌هایی موسیقی غربی بودند که از مرزهای جمهوری اسلامی گذشتند و در خانه‌های ما راه‌ یافتند. خیلی از ما با آهنگ‌های آن‌ها بزرگ شده‌ایم و ترانه‌هایشان را بارها زیر لب زمزمه کرده‌ایم. به جرات می‌توان گفت آن‌ها موفق‌ترین گروه‌ دونفره آلمان به حساب می‌آیند.
مدرن تاکینگ در سال 1984 در برلین شکل گرفت و با ساختن ترانه You're My Heart, You're My Soul  به محبوبیت فراوانی دست یافت. پس از آن ترانه‌های You Can Win If You Want  و  Cheri, Cheri Lady را ساختند.
آن‌ها در بین سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۷ هر سال دو آلبوم عرضه می‌کردند و آثارشان در سرتاسر تلویزیون‌های اروپا نمایش داده‌می‌شد. این گروه در سال ۱۹۸۷ از هم گسست، ولی آن دو دوباره در سال ۱۹۹۸ به هم پیوستند و یک بار دیگر در صدر جدول قرار گرفتند. بوهلن و آندرس دوباره در سال ۲۰۰۳ به دلیل ناسازگاری که با هم داشتند از هم جدا شدند (آن‌ها هیچ‌گاه با یکدیگر رابطهٔ دوستانه‌ای نداشته‌اند). توماس آندرس به محض جدایی به طور انفرادی شروع به ساخت آثار کرد، در حالی که بوهلن در همان موقع بیشتر وقتش را صرف کاری جدید کرده بود.

فروش کل تمامی آلبوم‌های مدرن تاکینگ طبق گفته شرکتSony BMG در جهان صرف‌نظر از کپی‌های غیرقانونی، که قسمتی از آن نیز در ایران صورت گرفته، بیش از ۱۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نسخه است و بر اساس آمار همین کمپانی بزرگ در جون سال ۲۰۰۳ پروژه عظیم مدرن تاکینگ پر فروش‌ترین گروه در تاریخ موسیقی آلمان شد. حتی بیشتر از فرانک فاریان در پروژه‌ای نظیر بانی ام و گروه‌های دیگری مانند ساندرا کرتو، اسکورپیونز و گروه هوی متال آلمانی‌زبان بزرگی به نام رامشتاین .
اینک این گروه برای تک اجرا در گنینگ هایلند مالزی به روی صحنه خواهند رفت.
برای کسب اطلاع در مورد بلیط این کنسرت به سایت ticketcharge.comمراجعه کنید.


0 comments:

Post a Comment