ابعاد تازه و باورنکردنی از جنایت بت‌من در آمریکا


یک سایت زیرزمینی افشاکننده اسرار دولت‌امریکا دیروز با انتشار گزارش‌های مستندی که به نظر منطقی و باورکردنی می‌آید، مدعی شده است که قتل عام سینمای نمایش دهنده فیلم «بت‌من، شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» که به کشته و زخمی شدن ۷۰ نفر از تماشاگران فیلم انجامید، کار جیمز هولمز جوان بازداشت شده «متهم به عامل این جنایت» نمی‌تواند باشد و این عمل تروریستی کاملا مشکوک و سازمان داده شده بنظر می‌رسد!

به گزارش توریست مالزی،  این سایت مدعی شده که عواملی از دولت امریکا در پشت این جنایت دست داشته‌اند! بر اساس ادعاهای این سایت که با تصاویر مستند همراه است، یک دانشجوی «خجالتی» بدون سابقه روانی یا جنایی، جوان بااستعداد و موفق دوره دکترای رشته مغز و اعصاب با کارنامه درخشان تحصیلی هرگز به چنین جنایتی دست نمی‌زند!
این سایت ادعا می‌کند که به جیمز هولمز عامل «معرفی و بازداشت شده» این جنایت، ماده مخدر «نفس شیطان» یک داروی قوی و خطرناک که حافظه انسان رو کاملا پاک کرده به طوری‌که شخص در بهت و توهم شدید بسر برده و هرگز از انجام اعمال و رفتار گذشته خود چیزی به خاطر نمی‌آورد، داده بودند و این جوان تحصیل‌کرده قربانی نقشه از قبل طراحی شده مافیای آمریکا شده است. این سایت مدعی است که در زمان انجام این عمل تروریستی، ۲ نفر از افراد ناشناس مافیا همراه با جیمز هولمز که از قبل ماده مخدر «نفس شیطان» به او تزریق یا خورانده شده بوده، با ماشین سفید رنگ این جوان به سینمای محل انجام جنایت می‌روند. بر اساس تئوری مستند این سایت افشاگر، پس از پارک کردن ماشین جیمز هلمز در نزدیکی یکی از درب‌‌های خروج اضطراری در پشت سینما در حالی‌که جیمز را در داخل ماشین می‌نشانند. این ۲ شخص عامل جنایت با پوشیدن ماسک و جلیقه‌های ضد گلوله و با همدستی یکی از کارکنان سینما که درب پشت سینما را برای آن‌ها باز گذاشته بوده، وارد سالن شده و پس از پخش گاز اشک‌اور در سالن تاریک نمایش دهنده فیلم و سپس شلیک به تماشاگران از همان درب عقب به سوی ماشین دیگری که از قبل برای فرار آن‌ها در نظر گرفته شده بوده خارج می‌شوند و مهمات و اسلحه‌های همراه خود و قطره‌های خون قربانیان را که در مسیر خروج آنها به سمت ماشین جیمز هولمز روی زمین ریخته شده بود رها می‌کنند تا پلیس به جیمز هولمز که تحت تاثیر ماده مخدر، مبهوت، از خود بی‌خود و سرشار از توهم در ماشین نشسته بوده مظنون شود!
این سایت در ادامه اضافه می‌کند، پدر جیمز هولمز که یکی از کارمندان عالی‌رتبه نظام بانکی آمریکاست قرار بوده چند روز بعد از این جنایت بر علیه کلاهبرداری‌ها و میلیاردها دلار اختلاس بانک‌داران و مدیران وال استریت و سناتورهای آمریکایی در یک کمیته ویژه سنای آمریکا گزارش دهد و دست خیلی از افراد با نفوذ و عالی‌رتبه نظام بانکی و بازار بورس ایالات متحده را رو کند!
بر اساس ادعاهای این سایت، مافیای وابسته به اختلاس‌کنندگان با طرح نقشه کشتار سینمای ایالت کلرادو و متهم کردن پسر آقای هولمز به انجام این جنایت و این‌که مجازات اعدام در انتظار فرزندش خواهد بود، در واقع دهان او را بسته و از افشاگری‌های زیان‌بار این شخص جلوگیری کرده‌اند.
همین سایت در ادامه ادعاهای خود ضمن رد گزارش پلیس آمریکا و رسانه‌ها که اعلام کردند جیمز هولمز در زمان اولین حضور خود در دادگاه از بی‌خوابی شدید و نوعی توهم ناشی از بیماری روانی رنج می‌بُرد، مدعی شده است که چهره غیرعادی این پسر جوان در دادگاه ناشی از مصرف مواد مخدر قوی بوده است که چند روز قبل و به زور مصرف کرده بود. این سایت در ادامه گزارش خود به اظهارات جمیز هولمز در اولین بازجویی‌ها در داخل زندان استناد کرده و می‌نویسد: "این جوان تحصیل‌کرده و بی‌گناه در زندان به پلیس و بازجویان گفته که به هیچ وجه نمی‌داند چرا و چگونه او را بازداشت کرده‌اند و چیز زیادی از گذشته زندگی خود بخاطر نمی‌آورد!"
یادآور می‌شویم که پلیس در شب اجرای جنایت، جیمز هولمز را بدون کوچک‌ترین مقاومتی در داخل ماشین سفید رنگ او که در نزدیکی درب پشت سینما پارک شده بود پیدا کرده و بازداشت کردند!
همین سایت در پایان یادآور می‌شود که جریان حملات تروریستی و مرگبار ۱۱ سپتامبر به ساختمان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) و برج‌های تجارت جهانی در نیویورک هم نه به وسیله گروه القاعده بلکه به رهبری یک چریک عرب به اسم اسامه بن لادن که بصورت ماهرانه و محرمانه توسط عوامل وابسته به دولت آمریکا و با هدف‌های برنامه‌ریزی شده، صورت گرفت! 


در این باره بیشتر بخوانید:
کشتار در سنماهای آمریکا، ترس در سینماهای مالزی



خوشحال می‌شویم نظر شما را در این باره بدانیم.

0 comments:

Post a Comment