یادداشت بانوی سینمای ایران، رخشان بنی اعتماد درباره افاضات جدید فرج الله سلحشور


به گزارشتوریست آنلاین خانم رخشان بنی‌اعتماد در جواب سلحشور نوشت:


چندي پيش تازه‌ به دوران سينمارسيده‌اي، دهان باز كرد و آنچه در خور خودش بود به بازيگران سينما نسبت داد. با خود گفتم جواب ابلهان خاموشي‌ست و در فضای عفونت‌زده‌ي حاضر همان بهتر كه چشم بر عجايب اتفاقيه‌ي هر روز و گوش بر كوس گفته‌هاي توهم‌زا و هوهوي كركسان و ناكسان بيندي. پنج بازيگر جوان كه "همه" دخترم بودند، تاب نياوردند و جوابي محترمانه در شأن خودشان و نه در حد پاسخ به گوينده، دادند.
امروز در خبرها مي‌خوانم كه گوينده‌ي دهان‌لجن‌زده، مصداق پاسخ را بلند كردن چوب و فرار گربه‌دزده تعبير كرده‌ است.
چوب را بايد بر فرق فضاي فرهنگي و هنري كوبيد كه زمانه را به نفع بردن و خوردن و بزرگ‌نما شدن آدم‌كوتوله‌ها گردش داده‌است كه با دهان گشاد و نظر تنگ، دنيا را از زاويه‌ي عقل نارس و اميال سركوب‌شده‌شان مي‌بينند.
گربه‌دزد‌ها، گرگ‌هاي حريص چشم و دل سيري‌ناپذير، بر سر سفره‌هاي رانت هاي اعطايي هستند كه با امكانات نامحدود كارفرما مي‌شوند و سي‌ريال‌ها مي‌سازند و امرمشتبه‌برخود مي‌شوند كه كاري كرده‌اند كارستان...
به حكم اعتقادات مورد ادعاي خود گوينده، او بايد به شلاق مجازات تهمت ، سياه و كبود شود اما مي‌دانم برخورد مدني و شكايت به محكمه بردن دراين وانفسا در پيچش و خمش حاميان ايشان ره به تركستان مي‌برد.
هم او افاضه کرده است که پاسخ‌گويان ناصالح اند. من، رخشان بني‌اعتماد، به عنوان مادر ناصالحان خانواده سينما، نه جواب به یاوه گو ، که بیداد این هرت آباد بی صاحب را ، در ميانه‌ي میدان فریاد می زنم.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment