فنجانی که چای دم می‌کند


در یک هوای سرد که مدت‌هاست مالزی‌نشینان از آن محروم هستند، هیچ چیز لذت بخش تر از یک فنجان چای داغ نیست. ولی گرمای موجود باعث می‌شود دردسرهای درست کردن چای صد برابر شوند.  شاید در این وضعیت انتخاب شما چای کیسه ای باشد، اما مسلما ایده‌آل نیست. به خصوص اگر از طرفداران چای سبز باشید.

به قلم گزارش‌گر توریست آنلاین؛ نوآوری و تکنولوژی به خدمت شما آماده تا با این فنجان جدید، بتوانید از خوردن چای طبیعی لذت ببرید. با داشتن آن، می‌توانید از شر چای صاف کن ها خلاص شوید، شاید دیگر به قوری و کتری و چای ساز هم احتیاج نداشته باشید.
فضای داخلی این فنجان از دو قسمت تشکیل شده است. در یک طرف برگ چای قرار می‌گرد و سمت دیگر فنجان، به شما یک نوشیدنی لذت بخش می‌دهد.
شما باید آب جوش را روی برگ های چای بریزید. طراحی این فنجان به گونه ای است که بعد از دم کشیدن چای، فنجان تغییر مکان داده و به سمت دیگر خم می‌شود. البته شاید محصول این فنجان، آیس تی باشد! زیرا به نظر می‌رسد تا دم کشیدن چای، آب حسابی سرد شده باشد.
شاید به همین دلیل است که طراح فنجان، دسته‌ آن را فراموش کرده. البته ممکن است، وجود یک دسته باعث به هم خوردن تعادل فنجان شود.
ضمن اینکه ممکن است قیمت 20 دلاری این فنجان، شما را از خریدن اش منصرف کند، اما داشتن یکی از آن‌ها در محل کار، وسوسه انگیز است.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment