گروهی از اسلامگرایان افراطی دختر ۱۲ساله مسیحی را پس از ۸ ماه تجاوز به اسلام دعوت كردند !


گروهی از مسلمانان پاکستان دختر 12 ساله مسیحی را ربوده و به مدت 8 ماه وی را مورد آزار جنسی قرار دادند و سپس او را به اسلام دعوت نمودند. از آنجایی که جنایت کاران از گروهی اسلامی بودند پلیس از پی گیری آنها سر باز زد.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از “دیلی میل”، کمیسیون حقوق بشر آسیا مدعی شد که یک دختر مسیحی 12 ساله هنگامی که به سفری برای خرید رفته بود توسط یک دوست فریب خورد و توسط گروهی اسلامی ربوده شد. آدم ربایان وی را 190 کیلومتر از محل دور کردند، به او تجاوز کردند و سپس مجبورش کردند که برگه های مخصوص به ازدواج را امضا کند.
دخترک بخت برگشته پس از 8 ماه موفق به فرار شد اما از آنجایی که جنایت کاران از گروهی اسلامی بودند پلیس از پی گیری آنها سر باز زد.
این دختر در مدت این 8 ماه مورد تجاوز جنسی مردی بود که برگه های ازدواج را به زور به تأیید دختر در آورده بود. در واقع دو روز پس از ربوده شدن برگه های ازدواج برای امضا به او داده شد. افرادی نیز وی را مجبور به امضای این برگه ها نمودند. پس از امضای برگه های ازدواج دخترک به باد کتک گرفته شد تا مسیحیت را انکار و به اسلام و پیامبرش محمد ایمان بیاورد !
وی 8 ماه برخلاف میلش زندانی بود تا اینکه بالاخره موفق به فرار و تماس با خانواده اش شد.
کمیسیون حقوق بشر آسیا (AHRC) گفته است که دلیل دستگیر نشدن متجاوزین، وابستگی آنها به یک سازمان شبه نظامی اسلامی به نام “لشکر طیبه” است.
پلیس هرگونه رسیدگی به این پرونده از جمله معاینه پزشکی دختر را رد کرده است و والدینش را تهدید کرده است که بهتر است دختر را به همسر قانونی اش (همسر اجباری با برگه های قانونی که به اجبار گرفته شده اند) بسپارند وگرنه از آنها شکایت خواهد شد.
پدر دختر در اوایل ربوده شدنش هم شکایتی علیه ربایندگان تنظیم کرده بود که به آن رسیدگی نشد.
ماه گذشته، دخترک (که نامش به دلایل قانونی برده نمی شود) با خانواده خود تماس گرفت و ربوده شدنش را به آنها اطلاع داد و گفت که اکنون گریخته است و در ایستگاه اتوبوسی در شهر “تاندلیانواله” مخفی شده است. خانواده اش به آنجا رفتند و او را نجات دادند. ایشان پس از نجات دخترک وی را به کلانتری بردند تا شهادت ماجرا را در آنجا بیان کند.
متجاوزین پس از این اقدام از طریق گروه مذهبی خود با پلیس تماس گرفتند و عقدنامه هایی را فرستادند که نشان می داد یکی از آنها شوهر این دختر 12 ساله است.
اعضای لشکر طیبه اکنون به دنبال این خانواده هستند تا انتقام این شکایتشان را از آنها بگیرند. به همین دلیل هم این خانواده مسیحی اکنون مخفی شده اند.
این گروه مدعی شده است که دختر حامله است، اما مادر وی این ادعا را تکذیب کرده است.
کمیسیون حقوق بشر آسیا با انتقاد از پلیس اظهار داشت که چرا پلیس از این گروه اسلامی سوال نکرده است که چطور یک دختر 12 ساله به عقد این مرد در آمده است؟
این کمیسیون همچنین ادعا می کند که سران ایالت پنجاب به گروه های غیرقانونی شبه نظامی اسلامی باج می دهند.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment