ایران 5-2 لهستان

 تيم پيشکسوتان ايران در يک بازي جذاب و تماشايي با نتيجه 5 بر 2 بر تيم پيرمردهاي لهستان غلبه کرد.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از ورزش سه، تيمي که البته مشخص نيست چند ملي‌پوش قديمي دارد يا ندارد اما حريف مناسبي براي پا به سن گذاشته‌هاي تماشايي ايران محسوب مي‌شد.
در اين بازي که با حضور ستاره‌هاي بزرگ و استثنايي‌اي مثل عابدزاده، باقري، پروين، دايي، پنجعلي و ... برگزار مي‌شد. علي دايي بهترين بود و با زدن 4گل پيروزي تيمش را رقم زد. دايي گلزني‌هاي خود را بعد از 2گل لهستاني‌ها آغاز کرد و يکبار در نيمه اول و سه بار در نيمه دوم به حريف گل زد.
دایی در این مسابقه مانند دوران بازیگری خود عطش زیادی برای گلزنی داشت. در یکی از صحنه های بازی ادموند بزیک موقعیت بسیار مناسبی برای بازکردن دروازه حریف داشت که البته بزیک این موقعیت را در اختیار دایی گذاشت و او هم گل چهارم ایران را به ثمر رساند.
گل آخر ايران هم توسط سيروس دين‌محمدي به ثمر رسيد. اين بازي در ورزشگاه غدير برگزار شد و حال و هواي خاصي داشت.
گفتنی است، در این مسابقه احمدرضا عابدزاده دروازه بان بزرگ سال های گذشته فوتبال کشورمان وظیفه سنگربانی تیم ایران را بر عهده داشت و مانند دوران اوج خود با لبخندی همیشگی درون دروازه ایستاد. عابدزاده پس از دریافت دو گل در نیمه نخست این مسابقه هم مثل همیشه می خندید.
تیم پیشکسوتان ایران : احمدرضا عابدزاده، محمد پنجعلی، یحیی گل محمدی، مرتضی فنونی زاده، کریم باقری، علی پروین، حمید درخشان، مجید نامجو مطلق، محمد حسن انصاری فرد، حمید استیلی و علی دایی
تعویض‌ها:پژمان جمشیدی، نیما نکیسا، سیروس دین محمدی، بهروز رهبری فرد، ادموند بزیک و محمد مومنی. متاسفانه رضا حسن زاده و رضا رجبی دو پیشکسوت استقلال و تیم ملی در این بازی فرصتی برای حضور در مسابقه را پیدا نکردند.

0 comments:

Post a Comment