فروش ۳۰۰ هزار پلی استیشن Vita سونی در دو روز اول


سرانجام چند روزی است که فروش کنسول بازی پرتابل جدید سونی «پلی استیشن Vita» در کشور ژاپن آغاز شده و سونی می گوید که در دو روز اول بیش از ۳۰۰ هزار عدد از این کنسول‌ها به فروش رسانده که نشان دهنده استقبال خوب کاربران از محصول جدید این شرکت است.

البته آغاز فروش این کنسول بازی محبوب با دردسرهایی هم همراه بوده است، چرا که بسیاری از کاربران با اشکالات نرم افزاری برخورد کرده‌اند که شرکت سونی را مجبور به انتشار یک بیانیه عذرخواهی نموده و یک آپدیت برای رفع مشکلات منتشر کرده است.
سونی می گوید از آغاز فروش‌اش و استقبال کاربران بسیار خشنود است. هر چند زمان فروش کاملا مناسبی را انتخاب نکرده است. چرا که اگر آمار را مقایسه کنیم می بینیم فروش آغازین کنسول بازی نیتندو 3DS  در دو روز اول ۳۷۱ هزار عدد بوده که از پلی استیشن ویتا بالاتر است.
مدل قبلی کنسول بازی قابل حمل سونی، یعنی PS Portable در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد و تا کنون ۷۴ میلیون عدد از آن به فروش رفته است. حالا که نسل جدید وارد بازار شده باید منتظر باشیم و ببینم استقبال کاربران چگونه خواهد بود؟ چرا که حالا و در انتهای سال ۲۰۱۱ تلفن های همراه و تبلت ها هم دارای سخت افزارهای قدرتمندی برای اجرای بازی ها شده اند.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment