این ۲ جنایتکار را شناسایی کنید و جایزه بگیرید


پدر قربانی یک جنایت قدیمی، برای ردیابی دو قاتل فراری جایزه دو ‌میلیون تومانی می‌دهد. این جنایت در بهار سال 85 رخ داده و دو جوان جنایتکار توانسته‌اند با فرار زیرکانه زندگی زیرزمینی داشته باشند.



به گزارش توریست آنلاین و به نقل از قانون، صبح روز سوم خرداد‌ماه سال 85 ماموران کلانتری 171 با دریافت گزارشی از بیمارستان امیرالمومنین(ع) مبنی بر مرگ مرد ‌جوانی به‌ خاطر ضربات چاقو وارد عمل می‌شوند. در تحقیقات مشخص شد قربانی جوان 30 ساله‌ای به نام مجید اندروا است که ساعت 21 و 30 دقیقه روز دوم خردادماه توسط دو پسر جوان در خیابان آرایشی شهرک صالح‌آباد با ضربات چاقو و قمه خونریزی شدیدی داشته است. با انجام این تحقیقات به دستور بازپرس دانشور از شعبه هفتم دادسرای شهرری پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار‌گرفت. ماموران در تحقیقات خود پی‌بردند قربانی جنایت چند ماه پیش به خاطر اختلاف قدیمی یکی از عاملان جنایت را با ضربات چاقو زخمی کرده بود. در ادامه این تجسس‌ها مشخص شد عاملان این جنایت موسی و وهاب نام دارند و به خاطر انتقام‌جویی در حالی‌که پرونده درگیری قبلی‌شان در دادسرای ‌شهر‌ری در حال رسیدگی بود مجید را به قتل رسانده‌اند با انجام این تحقیقات وقتی ماموران برای دستگیری عاملان جنایت به شهرک صالح آباد رفتند پی بردند دو متهم پس از آن‌که با خبر شدند پلیس در تعقیب آن‌هاست گریخته‌اند.
5 سال بعد 
پس از گذشت 5 سال و در حالی‌که دو قاتل توانسته‌اند مخفیانه زندگی کنند پرونده در اختیار بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.
در‌حالی که پرونده قدیمی به گره‌کوری برخورد کرده است بازپرس جنایی با تقاضای انتشار عکس دو قاتل فراری از کسانی‌ که اطلاعاتی در زمینه مخفیگاه وی دارند خواست با شماره 51055110 اطلاعات ویژه قتل پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.
 
جایزه دو میلیونی 
پدر مجید که برای دستگیری و مجازات عاملان قتل پسرش ثانیه شماری می‌کند نزد پلیس و بازپرس اعلام کرد هرکس بتواند ردی از این قاتلان در اختیار کارآگاهان قرار بدهد 2 میلیون تومان جایزه خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment