دعوای مایلی کهن و دایی باردیگر بالا گرفت


چندی پیش باردیگر مایلی‌کهن مربی نه چندان موفق کشورمان در ادامه توهین به بزرگان فوتبال ایران پا پی رویانیان و «آقای پول‌پرستی» که همان علی‌دایی است، شد.

به گزارش توریست آنلاین ایشان پس از سلسله بدگویی‌هایش به حسن روشن، اصغر شرفی، امیر قلعه نویی، محمود خوردبین، پرویز کماسی علی فتح الله زاده، افشین قطبی و ... بار دیگر سر قصه‌ی اصلی و همشگی‌اش علی دایی بازگشته است.
خلاصه‌ای از مصاحبه نه چندان ارزشمند او با جهان نیوز به این شرح است:
آقای رویانیان شما چرا به پرسپولیس آمدی؟ حالا هم که آمدی باید سرت کلاه بگذارند.پرسپولیس مگر تیم کوچکی است؟ این تیم جزو پرطرفدارترین تیم های جهان است.آنوقت شما بعنوان مدیرعامل می روی ترکیه دنبال دنیزلی؟
آیا دنیزلی در بین مربیان درجه اول دنیا قرار دارد؟ درجه دوم چطور؟این مربی که التماس می کرد به ایران بیاید.در کل اروپا مشکلات اقتصادی بیداد می کند و در این شرایط دلال ها مربی ای که قیمتش نهایتا ۵۰۰ هزار دلار بود را بخاطر عدم آشنایی و شناخت آقای رویانیان با ۳،۴ میلیارد تومان به پرسپولیس فرستادند!آخر از جیب چه کسی؟کجای دنیا مدیر یک باشگاه بزرگ می رود به کشور دیگر و خواهش می کند فلان مربی به کشورش بیاید؟آن مربی هم کلاس می گذارد چون قطعا در ایران به او خبر داده اند که سایت باشگاه پرسپولیس نظرسنجی گذاشته و او در صدر قرار گرفته است
روزی که شنیدم مدیر تیم بزرگ مملکتم رفته ترکیه دنبال دنیزلی، واقعا تحقیر شدم. مدیر مملکتم رفته ساقدوش دنیزلی شده و ... 

و در ادامه مصاحبه خطاب به آقای پول پرستی (علی دایی) گفته:
تیم «پول پرستی» ۱۳ بازی مساوی کرده در حالیکه نفرات خوبی در اختیار دارد و در مقایسه با تیمی مثل نفت تهران ،چیزی کمتر ندارد. کعبی، کاظمی،عباسفرد، زارع و .. . اینها نفرات بدی هستند؛ ضمنا نفرات قبلی این تیم هم حفظ شده اند. 
دیگر در برابر آقای «پول پرستی» کوتاه نمی آیم.در گذشته اینطور نبود اما این فرد به من ، به خانواده ام و به امواتم توهین کرده است. این فرد مرا تهدید کرده است!این فرد از من شکایت کرده است!اخیرا هم که باردیگر تهدید کرده اگر مایلی کهن جرات دارد اسم مرا ببردو ....در گذشته می گفتم خب این فرد شاگردم بوده و بعنوان معلم کوتاه می آمدم اما اگر از حالا حتی یک کلمه درباره پرسپولیس حرف بزند من هزار کلمه حرف می زنم.این آقا اخیرا در مصاحبه ای گفته که بروید و نوع لباس پوشیدن مایلی کهن را ببینید اما به ایشان می گویم که برود برنامه نود چند سال قبل که دو هفته پیش هم پخش شد را تماشا کند؛ آن برنامه که پلیورش را داخل شلوارش کرده بود.بنده حداقل توانسته ام اندام خودم را در حد نرمال نگه دارم؛ این فرد ظاهرا فکر کرده که «آلن دلون»است
آقای پول پرستی باید بداند که اگر برای همه «دایی» است برای من «خاله» است.این آقا باید بداند که مایلی کهن هرچه هست ۳۰سال قبل از او وارد شهر شده است.

در ادامه این توهین‌های علی دایی نیز کوتاه نیامده و پاسخ او را داده است. علی دایی در مصاحبه‌اش گفته:
بزرگان از قدیم گفتهاند جواب اینطور آدمها خاموشی است. آدم باید در دل مردم باشد و ماشین مدل پایین سوار شدن مردمی بودن را نشان نمیدهد. شما که ادعای مؤمن بودن میکنی چرا به دهاتیها توهین میکنی؟ به ایشان یادآوری میکنم اردبیل یک زمانی پایتخت ایران بوده و افتخار میکنم از اردبیل آمدم، افتخار میکنم برای تیم پیدا کردن پیش کسی نرفتم، افتخار میکنم در این دنیای مادی به خاطر مطرح کردن خودم گردنم را پیش کسی خم نکردم و بزرگترین افتخارم این است که با کمک و دعای مردم به یک جایی رسیدم. او به تمام شهرستانیها بیاحترامی کرده، کسی که دم از دین و ایمان میزند به تمام مردمی که در روستاها زندگی میکنند توهین کرده. همه مردم خانوادهام را در اردبیل میشناسند ولی ایشان فکر میکند فقط تهران شهر است در حالیکه جای جای ایران برای من و دیگر مردم، عزیز است.
علی دایی در مورد ادعای مایلی‌کهن مبنی بر داشتن پاسپورت دو کشور گفته است:« بله؛ من مرد هستم و میگویم زندگی خصوصیام به هیچ احدی ربطی ندارد. دستم تا به حال در جیب کسی نرفته و به خاطر مسافرت‌‌های زیادی که به اروپا دارم و وقت گرفتن ویزا ندارم 2 پاسپورت گرفتهام. او باید بداند من 2 گذرنامه دارم ولی هرچه در خارج از کشور بهدستآوردم در ایران سرمایهگذاری کردهام و افتخار میکنم خداوند این نعمت را به من داده که 200 خانوار از کنار من نان میخورند. او اگر فکر خودش نیست حداقل به فکر خانواده‌‌اش باشد که با این حرفها سرخورده و سرشکسته میشوند. برای ایشان متأسفم بهخاطر اینکه از مردم دور افتاده و گوشهگیر شده فرق بین خاله و عمه را نمیداند چه رسد به اینکه فرق بین دایی و خاله را بداند. فکر میکنم او الان به خاطر نشستن زیاد در خانه حتی فرق بین زن و مرد را هم نمیداند.»
و در مورد نوع لباس پوشیدنش در قدیم گفته:« آن زمان مدل لباسها طور دیگری بود و حالا مدلها عوض شده است. دوست دارم همیشه شیک بپوشم و طبق مد روز حرکت کنم. خدا آنقدر به من داده که بتوانم به خوبی آنطور که دوست دارم زندگی کنم. من برای اشخاص دیگر زندگی نمیکنم و خدا همیشه به من لطف داشته است.»
باید دید انتهای این جدال جدید به کجا ختم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

0 comments:

Post a Comment